nelllan

lycka

Läkarbesök

Kategori: Allmänt

idag blev det läkarbesök.. Nu har det gått en vecka som jag  mått så här konstigt så jag kände att det  var dax..eller rättare sagt robert fick sin vilja igenom... Han tar hand om mig <3

Så robert följde med mig in, hade tid klockan tio över nio. Fick en dansk läkare som vanligt...börjat tröttna på de men tur så var det den braiga av dem alla ^^
jag har något mag virus.. som inte går att få någon medicin för det men jag kan smitta så får inte jobba.
Men om det inte hade gått över tills på måndag skulle jag komma in till samma läkare igen så får vi se om de skulle ta lite blodprov och sådant.. JAG HATAR NÅLAR!
Var super nervös när vi skulle dit idag liksom, robert försökte lugna ner mig..gick sådär ..:P men jätte glad att han följde med! tack älskling! <3

Så nu blir det att ligga och ta det lugnt för min del men hur lätt är det på en skala då? Kommer klättra på väggarna. Men köpt mig en Solo tidning som roar mig en stund sen iaf ^^

nej blir mer bloggning sen ^^ Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: