nelllan

lycka

kvällen

Kategori: Allmänt

Nu är denna måndagen slut.
Spenderades såklart kvälla hos Sannisen! :)
Blev att kolla på BB, men såklart är det ju måndag och det är den tråkigaste dagen av dem alla att kolla..får ju bara se massa saker man redan sett..

Nu hemma hos Älskligen och ska la försöka sova snart. Dock så är det ensamt men han kommer juh hem imorgonbitti och pussar på mig förhoppningsvis..:P
Stackarn var så trött när han åkte förut. :( Lider med dig gubben min <3

Uff snart fyller man hela 21år. Mindre än en vecka kvar nu.
Försöker hitta på ett bra tema inför festen jag ska ha men det är svårt. ska vara något som är lätt men ändå roligt... Suck..Imorgon kväll MÅSTE jag skicka ut inbjudan till alla nära och kära ^^
Förstår inte att det är ett helt år sedan jag fyllde 20 och hade piratfesten..:P

Jaja, nu ska jag sluta tjöta skit och lägga mig i sängen!
Puss och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: