nelllan

lycka

*idag*

Kategori: Allmänt

Somnade rätt sent igår, mådde la sådär så  hade lite svårt att somna men till slut vid halv två någon gång så slocknade jag :)
Idag gick jag upp vid nio, varit nere i tvättstugan och fixat och donat.
Tvättade juh i tisdags oxå så all roberts rena tvätt har jag vikt och lagt in i lådorna så att det slipper ligga framme.
Haha undrar vad han säger när han vaknar, han lär väl inte hitta något nu :P
menmen, bättre än att det ligger i en ikea kasse på golvet ! ;)
Ska la ner till tvättstugan om någon timme igen, och kolla om allt är torrt där nere ^^ Diggar inte källaren alltså, plus att det är någon som hela tiden är där ?! :S En gubbe! Bor han där?!
Saknar mina tissetatter! :( <3
Gud se så små de var, lille alice och råger när ja nyss hade fått dem!
Åh älskar dem så himla mycket! <3
nej nu börjar jag snart lipa här, nu får jag ge mig! Skriver mer sen kanske! ^^ Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: