nelllan

lycka

Fint väder men dåligt humör

Kategori: Allmänt

Humöret är inte på topp idag, vet inte varför? :S
Knappt kunna sova inatt oxå? Sovit någon få timme endast..suck! Kanske därför humöret suger idag!
För det första är det en dålig kläd-dag och smink dag oxå..blää!
Kommer hem till Sanna och hennes humör är samma så vi försöker pigga upp varandra och lyckas faktiskt lite ;)
Dricker vårat goda kaffe som köptes igår..MUMMA! Smakar som kaffeglass med nötkräm..fast varm då..:P

Får se vad som händer idag, inte mycket som vanligt antar jag! :/  Imorgon blir det nog fest med folk..Haha ingen aning om vad för folk bara, Sanna som ska dra mig till någon fest :P
Haha..men får se om jag bara är med på förfesten för jag känner faktiskt inte för alkohol, vet inte vad det är för fel på mig? Jag som var en sådan partypingla ! (A)
Handlar väl om att man inte är singel längre, känner inte samma sug på att supa bort huvudet då.. x)

haha, nej nu ska jag inte vara sådan!
Hade 3 månader igår med Robert, tiden går fort men ändå inte tillräckligt fort! Vill juh att det ska vara högsommar nu och VARMT! :) <3

Nej nu ska jag dricka kaffe och tjöööta med Sannisen miiiin! <3

Robert <3

Pussspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: