nelllan

lycka

?!

Kategori: Allmänt

Mådde dåligt igår kväll igen, inte bra men ändå inte mått så dåligt som jag gjort innan så jag skippar denna dumma doktor nu för jag pallar inte med det!
Sjukskriven tills på lördag men funderar på att ta mitt pass på fredag ändå om jag nu mår bättre :)
Legat lite i solen idag, försöker bli brun och även att man ska kunna ge kroppen lite uppiggande effekt.
Kroppen behöver sol och näring och tänkte att det kanske hjälper mot min konstiga sjukdom som dom inte vet vad det är?
Jag tror mer på att det är att man gått igenom mycket i liet och nu  när man lugnat ner så sätter sig allt på kroppen och visar hur man egentligen har mått inombords...
Duschat och fyfan vad skönt det är. Suttit på balkongen och löst suduko eller vad det heter och myst för mig själv.
Väckte älskling & fick upp honom. :) Men nu är han borta och åker runt i sin älskade bil ;) hans nummer ett här i livet! ;) Puss på honom <3
Laga lite mat sen, behövs. Ska pröva något nytt hade jag tänkt..får se hur det går x) Äh, det får  helt enkelt gå som det går säg ^^ Gå in och handla snart, visst att jag är sjuk men  jag måste ju röra på mig annars blir det juh ännu värre om jag ska ligga i soffan i denna värme endast! :O
Saknar mina arbetskollegor :( Uff!
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: