nelllan

lycka

BigBrother

Kategori: Allmänt

Nu kommit hem till Robert från en kväll hos Sannisen.
Blev att kolla Tv, BB såklart och flumma som bara den. Vi båda var nog totalt övertrötta. Slutade med att jag låg och guppade på Sannas mage och vi kom på ett barnprogram..hahaha! Alltså shit skrattade så mkt att jag började gråta och kunde inte andas. Skrattade så jäkla konstigt tillslut för fick ingen luft. hihi den tjejen är den bästa! :)
Big Brother FINAL nu på Söndag oxå! vad fan ska man göra sen på kvällarna vid tio? :O hahaah!
jaja! ;)

Men nu tillbaka i älsklings lägenhet och gud så tomt det är när han inte är här :(
Menmen, han kommer sen imorgonbitti och pussar på mig och lägger sig hos mig :)
Snart är det semester oxå så då får vi umgås och sova ihop mera! :)
Jag älskar dig robert!


Nej, borsta tänderna och sedan lägga sig och kolla på Tv i sängen. Hoppas på att somna snabbt. :)
Pusspuss Cornelia 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: