nelllan

lycka

Uppe med tuppen

Kategori: Allmänt

Idag är Cornelia uppe i tid för en gångs skull.. Kanske för att en viss annan person fick lov att gå upp tidigt och åka iväg men kan ju låtas som om jag är duktig och vaknade tidigt ^^

Igår blev det jobb till Nio.. Det gick faktiskt bra och dagen gick rätt snabbt, jobb idag igen.. Alltså detta med att jobba hela helgen är ju inte så kul men kommer la bli så här närmaste framtiden varannan helg. Men men, vad kan man göra än att se glad ut..  Blev sedan film och ha en sovandes person i knät ^^

duschat och ska snart sminka mig för att sedan bege mig till Ica för att köpa frukt och sedan ett block.. Ska sätta mig på Nockes och käka Frukost innan jobbet kallar klockan tolv. Tänkte sätta mig och skriva lite förhand.
Det är bra det med förutom att man får skrivkramp då..:P
har inget annat för mig nu idag ändå så kan vara skönt att sitta på Jobbet innan och bara chilla och ta det lugnt för sig själv ibland. Känner att det är något jag klarar nu, att vara ensam.. Något jag haft svårt för förut. Det är ju då tankarna sätter igång men just nu stör inget mig.. eller iaf inte direkt ... Inte tillräckligt för att jag ska må dåligt av att vara själv eller veta att det är bra för mig att vara lite ensam :)

Musiken gör verkligen livet mycket lättare, har vissa låtar som jag inte kan sluta lyssna på..Som när jag bloggar då måste jag lyssna på Rihanna - Take a Bow ... och nu har jag fastnat för Stupid in Love med henne oxå.

Haha nej men nu ska jag faktiskt kolla Facebook och sedan ska jag sminka mig och bege mig härifrån! :)

Saknar er !!

Puss hajJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: