nelllan

lycka

Torsdag

Kategori: Allmänt

Bra dag ändå fast man är sjukskriven.
Började dagen med en cigg såklart så att man blir människa :P
Sedan blev det att ställa sig och diska och fixa lite i köket hos pöjken min.
Dock blev ihjälskrämd då jag inte hörde att han kommit tillbaka, skrek rakt ut och föll till golvet av skräck..:P hah!
Sedan kom underbara Sanna med en kaffe till mig från Nockes. UNDERBARING NR 1 Kallar jag det! :D <3
Så är det när man inte kan gå utanför dörren, då har man bästa vänner som vet exakt vad en behöver! :)

Sedan blev det att halvsova i soffan och sedan bar det ut en tur med bilen och säga hej i vinniga :)
Gick in på Coop utan smink och jaa..ögoninfektion.. Så ser juh som sagt ut som om någon nitat mig..folk kollade lite men äh..jaja.. Måste juh ha mat! :O
Lagade Tacos och  har nu legat och killat Blåbäret i håret i 1,5 timme och precis fixat klart hans matlåda då han ligger och behöver sova så länge som möjligt. guuud vad snäll jag är ibland, måste juh få lite extra poäng då jag kan mobbas lite mycket ibland xP (A)

Hoppas på promenad vid tio men någon av flickorna om de vill hänga på :) Annars kanske man får bege sig ut själv om man vågar och har orken. Blir dock inget jobb för mig imorgon.. Har ju faktiskt feber och ser fortfarande hemsk ut och det KLIAR OCH GÖR ONT! Inte okej någonstans! :(

Tror detta kommer bli en mysig helg ! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: