nelllan

lycka

Tisdag

Kategori: Allmänt

Igår blev en speciell dag, Vaknade klockan tjugo i fyra på eftermiddagen..herregud. Men vaknade upp med feber och fick senare fruktansvärd huvudvärk..usch började nästan gråta xD

Idag har jag jobbat mellan nio och fyra. Blev fika med Sanna,Robert och Carro :) <3
Sedan gick jag och sannisen en tripp på staden och gick sedan och handlade. Måste juh vara världens bästa flickvän och fixa lite mat till mitt lille blåbär sen ;) Hihi, bortskämda as ! ;D haha, nejdå! Nu ska jag inte vara sådan, han är underbar och jag är så kär! :)

Sitter just nu hos Sanna och kollar på när hon lagar mat till sin pojke ^^ Gud vad underbara vi tjejer är egentligen! Fixar och donar för våra "män" :P
Idag mår jag super, solen har varit på fullrulle och jag har nu min vårjacka! Kändes toppen att gå ut förut.
Tror jag behövt detta, mitt humör har varit lite nere och tror allt handlat om den trååkiga vintern. Min själ har behövt solens strålar :)

Imorgon blir det jobb igen, skulle egentligen inte jobbat men eftersom en hoppade av så känner jag att jag allt ska ställa upp. Få in lite fler timmar. Plus att Swedbank ska komma imorgon så jag ska vara med på bild och skit med Nockes gänget, iaf av de som kommer. Vi är ju speciell kund eller vad man ska säga, de handlar flera gånger i veckan av oss. :) Så ska vara med på deras hemsida eller vad det nu var chefen sa. Så då tvingas vi vara med.. haha jaja, jag som hatar att vara med på kort. Menmen, vad gör man inte för jobbet säg :P

På Lördag blir det storfestande med mina underbaringar. Armétema eller vad det nu var, så måste hitta lite roliga kläder.. de andra klär inte ut sig men jag vill då :D hihi (A) Puss på mina fantastiska vänner <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: