nelllan

lycka

Solsken

Kategori: Allmänt

Underbar dag hittills.
Blev Nockes med, Sannisen, CarroGarvo och Vickypicky! :) drack kaffe och tjötade.
Sedan fick jag den braiga idén att gå upp till City Gross för att handla ist för typ Ica eller Willy. Fina vädret gav en energi. Så jag Carro och Sanna begav oss dit och gick runt och kollade och hade oss :P
Varmt som aset var det ute, trodde man skulle dö av värmeslag !
Sedan gick vi tillbaka in till stan och jag följde med en stund hem till Sannis.
Har nu lagat mat till mig och sötnos som nu ligger och sover igen då han inte sovit något knappt.
Ska strax ut igen för att träffa Madde som jag inte sett på allt för länge. tjöta och ta en cigg :)

Sedan ikväll bliir det Big Brother hemma hos Sanna ! :D <3 Myys ! Men måste först se till att Blåbäret kommer upp till jobbet vid halv tio :)

Nej dags att möta upp maddepadde! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: