nelllan

lycka

Soligt

Kategori: Allmänt

Natten har varit hemsk, inte kunnat sova då man har ögoninfektion, ser ut bokstavligt som om någon har nitat mig..
Men denna dagen började med att man vaknade la sisådär vid sju tiden av att mitt lille blåbär väckte mig med pussar då han kom hem från jobbet. Sedan somnade jag som en stock igen. Gick upp vid elva för att börja bege mig till bussen, såg dock då att ögat börjat blev värre så blev en tripp till Ica för att panik köpa ett par solbrillor ! :P
Min änglamor hämtade upp mig vid stationen i Vara och vi begav oss hemmåt :)
Dock började ögat bli värre så blev en tripp tillbaka till Skara till Vårdcentralen ( igen), Fick en till salva och denna verkar då bättre men använder båda två! Det kliar så att jag tror jag kommer slå någon snart :P
Sedan blev det mat och efterrätt, muuums! :)
Kollat på Tv och pratat med min goding i telefonen, första gången på typ 1,5 månad som jag inte killat honom tills sömns i håret och väckt och fått honom till jobbet :P

Skönt att vara ute på landet lite, behövdes att komma bort lite kände jag. Imorgon blir det att leka med färg och annat här :)

Saknar min plutt!

Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: