nelllan

lycka

Solen

Kategori: Allmänt

somnade rätt tidigt igår iaf, klockan var la halv tre :P Tidigt för mig som även sovit på kvällen.
men är man bakis så är man, nu skakar inte mina ben längre iaf ;D

Solen skiner idag så får se till att ta mig ut, men idag är det mjukiskläder som gäller :D älskar´t! :)
Ledig idag, så får se vad man kan hitta på för skoj!? Något måste man juh göra iaf. :)
Blev väckt idag med ett bad av pussar och det är juh inte fel. :) <3


Dagarna och veckorna springer iväg och snart är väl sommaren 2011 över. Nyfiken på vad den kommer att ge. man vet aldrig vad som händer och vad den har att erbjuda. Jag vill fortfarande ifrån dena stad Skara. Jag vill påbörja ett nytt kapitel i livet, få en liten ny  början och hoppas att livet vill mig lite mer väl denna gången.
man vet aldrig vad som står bakom nästa knut.
Alltid när man börjar känna att man mår bra så händer det något, så är som om jag går runt och väntar på att något ska hända. Som om jag inte riktigt vågar njuta av vad jag har nu för jag vill inte bli så hemskt ledsen sen.
Men det som jag har lärt mig är att än vad som händer i livet och hur sårad man än blir så klarar jag det. JAg har klarat allt motgångar i livet hittills och jag har bara blivit starkare. Jag har blivit den jag är idag och det vill jag inte byta bort.


Änglamor, skickat mess till dig men antar att du fortfarande inte fått din mobil tillbaka? Ville iaf bara säga att jag saknar dig! Kram på dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: