nelllan

lycka

partajj

Kategori: Allmänt

Igår blev det då allt partajj kan jag meddela.
Men kan juh säga att hela helgen varit bra :)
Fredagen slutade jag klockan åtta, en hel timme innan  jag skulle slutat var jag klar :D
Drog hem till Sötnosen och tappade upp ett bad, hade igång musik och tog mig ett glas vin. Mys på det!
Dock så ringde Robert och frågade om jag skulle med på bilträff och det ville jag juh såklart så blev att stressa ur och klä på mig. Drog till Coop och där träffade man lite folk. Sedan drog vi allihopa till Götene för att kolla lite race. Kallt som fan var det :P Så vi drog till Lidköping och tog kaffe på donken. Sedan hem igen. Kom la hem vid kvart i tre! :P
Sov till Halv ett igår, åkte till systemet sedan ut till något garage där Larssa och Linus och Danne var.
Var där i 3,5 timme och tjötade. :)
Sedan hem till Sannisen och fixade sig och drog i mig en vinflaska innan jag började ens känna något :P Sedan blev det 3 cider och en öl oxå :P Dansade rumpan av mig med Josse hela kvällen, super skoJ! :D <3 Länge sedan man träffade den underbara människan! <3 Gick hem till en full Robert och myste sedan efter en fullrulle kväll, haha var rätt kul att se han så dragen! :P
Idag har han sovit hela dagen tills han skulle upp och jobba. :P Jag gick dock ut i snöstromen och fixade pizza..Det var mycket värt! :P Tyvärr somnade jag i nästan två timmar nu på kvällen så lär väl aldrig somna. Men men!


Orolig känsla, vill att det ska vara en seriös mening.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: