nelllan

lycka

ojoj

Kategori: Allmänt

Fartfylld helg , eller någorlunda iaf ^^
Först på Fredagen blev det jobb och sedan blev det att partajja med Madde & Petra :)
Jag och Madde förfestade lite i min lägenhet, även lille peter gjorde oss sällskap, däremot gjorde han ljud i hans bil mig totalt döv..haha men kul ^^
Sedan sov jag bort hela lördagen, sov till sju på kvällen (A) Men sedan blev det bilträff i Skövde.
Man kan ju inte annat än känna sig stolt när man sitter i den bilen (A) Men det behöver juh inte pöjken veta, då blir hans självförtroende ännu större ;)
idag har man först sovit ut och det var skönt, sedan bar det av till Ärtans syster, pirrigt och nervöst var det men det gick super bra och var hur trevligt som helst :) Sedan åkte man och kollade på när pöjkerna höll på med Lars bil... Gick ej så bra :/ Sedan har man lagat mat och killat herrn i håret !

På tisdag åker jag till "doptiv föräldrar" :D Gud så jag längtar ! Behöver komma ifrån lite!!! Och få sitta ner och bara prata av mig massor med min underbara ängel! <3 Mitt kära armband sitter allt på armen och påminner mig vilken tur jag haft som mött dessa underbara människor! Får knäppa kort på det och lägga upp någon dag :D


Försöker leva för dagen, försöker att sluta upp med alla framtidsplaner och leva för nuet. Men det är svårt. Man vet aldrig vad som står runt nästa hörn och jag känner mig osäker och rädd. Rädd för att våga, Rädd för att bli sårad. För första gången på länge är man lycklig, men vad är det som kommer hända näst? Varje gång man mår bra kommer en jävla bomb.. blä på jävla Skara ! :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: