nelllan

lycka

Jobb,jobb,jobb

Kategori: Allmänt

Jobbade lite extra idag, fem timmar ^^ dagen började ju inte bra med att jag kom upp för sent och fick stressa till jobbet för att hinna. Sedan så ar jag trött som ett as och allt.
Men sedan blev det bara roligare och roligare, kom folk som skulle fota till nya hemsidan och så.. försökte gömma mig för dem och så men gick sådär då chefen skickade ut mig till dem hela tiden :P
Länge sedan jag skrattat så mkt på jobbet :)

Efter blev de fika med Porr-Carro i två timmar, tjötade om massa.. Sket sköjh :)
Sedan blev man hämtad och blev pizza med på vägen hem :P Mätt så jag tror jag vill sätta fingrarna i halsen x)
Så har man klart killat en bortskämd sak i håret tills människan skulle till jobbet..Jag är för snäll... :P

Ska snart ut på promenad, dax att komma igång ordentligt igen..Fan varit lat och jag har faktiskt några kg kvar innan jag är nöjd :) Tråkigt att aldrig någon vill hänga med och finns ingen som går direkt i mitt tempo och länge :P jaja, jag klarar mig själv ;D

Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: