nelllan

lycka

Im back

Kategori: Allmänt

Nu kommit tillbaka till Skara från Landet :)
Chill dag på högnivå, först vaknade jag vid fem på morgonen av att Roland ( misse) var och lekte på mitt huvud. La täcket över mig och somnade, men vaknade vid sju... Av att jag inte fick min dagligamorgon puss på kinden :/ Ringde dock och fick prata av mig lite ;)
Sedan hade jag terrormisse nr 2 som ville leka och busa..hehe!

Sedan blev det att sitta och måla klädnypor och annat skoj. :D Har dock superlim över hela fingrarna nu x)
Änglamor lagade god mat och sedan bar det hemmåt vid sju tiden !

Sjukt vad man kan sakna någon efter endast en dag så blev massa kramande och pussande när man kom innanför dörren :) MYS! Kollat på Tv och bara tagit det lugnt.
Ska snart ta tag i köket, för där ser det KAOSE ut och pöjken har la inte ritkigt orken till det, så som världens bästa flickvän gör man det när han jobbar på natten! (A)
Måste själv får orken bara, Ögoninfektion fortfarande..fick då inte jobba imorgon för chefen..förståligt..ser ju ut som någon nitat mig!! :/ BlÄ! Får ju inte sminka mig eller något..haha ytlig som man är har man panik! Jaja, solbrillorna åker på direkt man går utanför dörren..haha ingen får ju tro att jag blivit misshandlad! :P

Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: