nelllan

lycka

Humör?

Kategori: Allmänt

Jag måste sluta tänka på allt det dåliga som en gång varit och tänka framåt.
På allt bra som är i livet just nu.
Jag har träffat en underbar kille som är allt annat än vad jag träffat innan. Han är helt annorlunda och får mig att skratta och må så bra. Känner mig så trygg i hans armar och hans kyssar gör mig totalt knäsvag.
Jag har helt fantastiska vänner , Bästa vänner som jag aldrig kunnat drömma om. Tyvärr bor min Ida för långt bort ifrån mig. :'( Bästa vänner i tio år nu <3 Älskar dig gumman!
Sedan har jag även gått från föräldralös till fått två helt underbara adoptiv föräldrar i mitt liv. Oj, utan dem vet jag verkligen inte om jag skulle stått på bena idag!? Min änglamor fick mig att inse hur livet borde vara, jag fick en spark i rumpan och det behövdes. Kommer aldrig kunna tacka er tillräcklig <3

jag kommer aldrig tillåta mig bli den jag var för bara ett tag sedan, en person som inte vågade ta plats, inte vågade ha några egna värderingar och trodde att tänka på sig själv var egoistiskt. 
Jag vet idag att jag kan och jag kommer komma dit jag vill i livet. Jag tänker mer på mig själv när det gäller hur jag vill att mitt liv ska vara idag. Om jag inte orkar något, då gör jag det inte. Anpassa sig ska man alltid göra i vissa tillfällen och ibland för att vara snäll men inte 24/7.  
jag har mina åsikter och om de inte passar, nähä? Det är så jag känner och jag står för det.
jag har aldrig gått bakom ryggen på någon, kanske därför jag har ovänner för de inte kunnat ta sanningen. Men bättre att bli sårad av sanningen än att leva i en lögn. Om någon tycker illa om mig, säg det då till mig ist för att gå och snacka skit om mig. Så ynkligt. kalla mig Bitch om du vill , men då är det  väl sådan jag är då?
haha, cornelia på dåligt humör här känner jag! :P men men , börjar känna att attityden kommer tillbaka och det kan behövas, tröttnat på att folk kör över mig, utnyttjar mig. 
Jag vet vilka som är de fina i mitt liv och till dem ger jag all min kärlek! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: