nelllan

lycka

Helgen är över

Kategori: Allmänt

Helgen blev la inte riktigt som planerad.
Först på fredagen så skulle man åkt ut till Adoptivisarna men blev ändrade planer tyvärr!
Blev kinamat och film senare på kvällen iaf. :)
Sedan i Lördags blev det jobb till klockan två! gick bra.
Så blev det att träffa Blåbärets pappa förförsta gången, var jätte trevligt. :)
åkte runt lite med bilen och så bar det av en sväng till Blåbärets mamma oxå.. lika trevligt som vanligt!
Bio klockan Nio blev det oxå, "Min låtsas fru". Var en super bra film, skrattade så jag vek mig och ca 3ggr började jag gråta för att det var sorligt x) HAHA! Fjant Cornelia! :P
Idag har man jobbat igen och när jag slutade blev jag upphämtad av godingen och vi for ut till hans syster. 
Pöjkarna var ute med bilarna och vi tjejer satt och pratade om allt möjligt och drack kaffe :)


Precis varit ute på promenad med världens bästa sannis. vet verkligen inte vad jag skulle göra utan dig <3

Känner en oroande känsla i kroppen som jag inte tycker om. Visst så har det varit mycket tankar och funderingar den sista tiden. Mycket gammal skit har poppat upp i huvudet, men gör allt för att förtränga bort det.
Saker som hände för flera flera år sedan ska jag inte tänka på nu. Redan gått igenom det och jag ska inte börja spekulera i det igen. Varför är man sådan för? saker man redan tagit sig ur med sig själv ska vara och gnaga på en sisådär flera år senare igen.. Får försöka stänga av huvudet! :)

Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: