nelllan

lycka

:)

Kategori: Allmänt

Idag känns allting mycket bättre.
fick ur mig rätt mycket igår och det behövdes. Känner större ro i kroppen, ibland måste man låta sig gråta så är det bara. Det är bra för en, fast det kan vara så svårt.

dagen idag har varit rätt fullt upp, började med att man gick upp vid tolv, sedan träffade jag sannisen och vi fikade och gick runt överallt, handlade och sedan lagade mat åt herrn som var helt död.
Åt och sedan somnade han som en stock och jag gick efter ett tag och mötte madde, haha fick en liten upplevelse av förföljelse men sedan gick vi och käkade glass..mums!

Nu har jag kommit hem efter lite mer än en timmes promenad, länge sedan jag kämpade lite mer så kommer nog känna av detta imorgon :P Men det är bra, måste fortsätta nu..varit lite lat det senaste..:P
Och jag har ju faktiskt några kg kvar innan jag är nöjd, man måste ju se bra ut till sommarn ;)

Nu börjar jag jobba imorgon igen då, Fredag-lördag-Söndag KVÄLL! Jaja, pengar och sedan har jag saknat att jobba faktiskt. Fått nya kavajer så det ska bli kul :) Sedan på Lördagen ska man försöka hitte på något skoj :)


idag har varit en bra dag och jag ler! Puss på´t !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: