nelllan

lycka

Disney

Kategori: Allmänt

Sitter just nu sådär kvart i ett på natten och lyssna på disney musik. haha!
Precis målat om naglarna, de såg lite taskiga ut så fick lov att fixa det! Röda, det är snyggast ;)

Just nu fylls rummet med, "En helt ny värld". 
Känner mycket med den här låten, just där man står i livet just nu. Så mycket kvar att se och uppleva. 
Lever i en helt ny värld av möjligheter. 
Jag vill åt så många håll, jag har flera vägar att välja mellan just  nu och man blir förvirrad om vilken man ska ta. 
Så många stigar och jag vill inte välja fel..gjort detta så många gånger och jag vill nu hoppas på att man kommer ta rätt så att man kan bli sisådär super lycklig och må sådär super bra. Sådär som man mådde när man var liten, Just som när man satt där på golvet framför tvn och tittade på alla barnfilmer Allt var så mkt lättare då :P

Börjat känna att ögoninfektionen gått över till andra ögat förmodligen nu..SUCK! Vaknar väl upp imorgon och ser inget med andra ögat heller.. Jag vill bli frisk nu så att jag kan jobba och sminka mig igen xD hihi.
Fan, ytlig..Jaa! Men jag erkänner det iaf. :P Saknar ju att stå och göra sig iordning! Gillar juh det!! jaja, blir la snart frisk hoppas jag. Fruktansvärt synd om mig...eller hur!? :P
Nej nu ska jag sluta gnälla och gå ut och röka ^^ <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: