nelllan

lycka

Bra dag

Kategori: Allmänt

Idag har varit en bra dag. Eller sov ca 2-3 timmar innan jag skulle upp och jobba klockan sju men äh ;)
Sedan var dagen lugn på jobbet..jag använde mina två praktikanter som slavar (A)
Sedan kom min änglamor och hälsade på, fick ett oerhört fint armband! <3 Kommer ha detta på mig massor, då är hon alltid med mig   :) fast hon bor mitt ute i ingenstans :P
Blev en glass på donken och njuta av solen lite :)

Sedan har jag träffat Carro på nockes, satt och pratade om allt möjligt och drack kaffe :)
Var sedan iväg och handlade och gjorde mat till mig och pöjken, och efter det blev det gosa i hans hår..
Haha, nej som jag sa te människan förut så ska jag åka bort ngn dag så får vi se hur han klarar sig eftersom han är så tuff och katar sig så ;)
Tur att han är söt, annars hade han fått ännu mera stryk (A)
Lite roligt att en kille på typ 1.90 får stryk av en KVINNA på 1.59 ! x) hihi!

Livet känns bra och jag njuter. Jag ler,skrattar och mår bra :)
Sedan finns de små spökerna i garderoben men dessa släpper jag icke ut just nu..palla! :P
Jag vill njuta av stunden av lycka, man vet aldrig hur länge den varar innan det händer något nytt!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: