nelllan

lycka

Blää

Kategori: Allmänt

Fick allt tag i den dära madde ;) Blev först en LITEn promenad med henne sedan följde jag med henne till hennes syster där hon skulle sova :) Sedan tog jag mig en spring/gång tur själv. Skönt. Blev dock lite rädd för en bil som körde lite för sakta och för nära så jag sprang halva lungorna av mig men men..:P

Sitter nu här vid datorn och alla sover typ som man känner. Suck och jag kan icke sova som vanligt. Haha men eftersom jag ska börja med morgonpass nu måste jag lära mig om jag nu inte ska dö på jobbet. Men ska bli skönt att få ett lite mer normalt liv med normala tider på jobbet. Imorgon blir det massa nockes med flickorna. Behöver dem! <3 Först kanske med madde och sedan med Sanna vid klockan två. Kaffe kommer stå på min lista imorgon gånger tusen!

Just nu känner jag mig stark, man har fått så många hinder på vägen här och jag har klarat mig över dem alla. Ensam flera gånger men nu de senaste har jag haft underbara människor som hjälpt mig.  Jag vet att jag kommer klara än vad som händer. Jag är van att människor runt mig sviker mig och lämnar mig och på något konstigt vis har jag lärt mig att bygga upp en mur för det. Visst det är jobbigt ett tag men man hittar alltid nya människor och man har alltid sig själv kvar. visst många gånger har jag glömt vem jag är och mina egna drömmar här i livet men jag har även lärt mig att hitta tillbaka till mig själv och bli ännu starkare.


Jag är den jag är och jag är bra för den jag är! Så det så!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: