nelllan

lycka

Äntligen över

Kategori: Allmänt

Äntligen är denna helg över, jobbat kväll hela helgen men nu är det över med kvällarna på 2 veckor. Jobbar endast morgonpass.. Sköönt..kanske jag kan få ett normalt liv igen och gå upp i tid !
Men det har gått bra på jobbet så det är skönt.

Igår blev det att se världens sämsta film med, Sanna,Madde,Anders,Magnus och Patrik!
Haha, var rent av dålig och vidrig.. men jag, Patrik och Magnus hade juh kul iaf och gjorde narr av filmen så det var ju skapligt :P
Men tyckte lite synd om er där er i början fölket.. då en folk-ilsk cornelia kom som var grymt trött på att vara trevlig tack vare att det varit så mkt folk under hela dagen :P

Vill ut och gå nu men jag vet inte om jag vågar, fan en viss MADDE LOVADE att följa med men svarar inte på mina sms eller mina samtal nu! KORVUNGE!
Men ger mig nog ut på egen hand för jag måste få rensa mina tankar lite! Känns som om man endast kan göra det när man är ute och går ! Sjukt.!



Stupid in love - älska låten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: