nelllan

lycka

Tisdag

Kategori: Allmänt

ÄNTLIGEN är denna dagen över! Haha! fyfan full rulle på jobbet ENSAM!
men men, jag är juh bäst (A) så jag klarade ju det! ;)

Innan jobbet blev det mys med flickorna och fika! Snacka skit och rööka <3
Direkt efter jobbet kom älskling och hämtade mig ^^ Hade med massa winerbröd till honom så han blev glad, eller hur mitt lilla smultroll ;)
Fick Massage när vi kom hem, guud det behövdes efter jag typ sträckt mig efter att skyndat mig med massa tunga drickbackar!
Så var behövligt, men sedan slog den dära klockan för mkt och han måste åka iväg till jobbet.

Men jag har ätit lite och nu ska jag snart bege mig på promenad! Ensam dock :( Synd att jag skulle sluta så sent ! Kommit på att det är skönare att gå när klockan är lite tidagare än klockan tjugo i elva..men vad ska man göra?! Bara ut och röra på fläsket, annars kommer jag aldrig tappa de sista kilona! :/

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: