nelllan

lycka

Springtur

Kategori: Allmänt

idag har varit en...mycket att göra dag! PUH!
Först hämtade älskling upp mig vid tjugo i sju imorses och skjutsade mig till jobbet :) gulligt.
Sedan hade jag en stressig dag men hundra saker att beställa och hålla koll på !
Direkt efter träffa Sannisen och sedan kom Robert och hämtade mig och vi åkte till Skövde och hittade lite skoj.
Han köpte (tack vare mig) en så jäkla snygg t-shirt! MUMMA!
Jag hittade mig ett par skor (tyg,vita) och ett linne (klänning) som är öppen i ryggen :)
Sedan köpte bara sådär, smet iväg den jäklen..älsklingen och köpte en sööt klänning till mig! För go!! <3

Sedan däcka av i soffan och nu har jag precis duschat efter en springtur..FÖRFÖRSTA gången på hur LÄNGE som helst som jag SPRUNGIT hela rundan utan ett enda stopp..visst kanske inte så super långt men några Km blev det allt :D stolt över mig själv iaf. Dock helt död i kroppen nu, får se hur jag mår imorgon ;)

Imorgon blir det fullt upp oxå, åka till Lidköping med Robert och sedan städa lägenheten och fixa och dona! ^^ men mysigt. Hoppas på att kvällen slutar med ett bubbelbad med tända ljus ihop ! Skulle vara behövligt! :)

hmm... :/

Nej, nu ska jag fixa lite innan jag ska hoppa i säng och kolla tv! Pusshajj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: