nelllan

lycka

Sool!

Kategori: Allmänt

Iförrgår på kvällen blev det att ja och älskling åkte till näs eller vad det heter?! Och tog med oss en grill och grillade lite bara han och jag,  men när knotten började gnanga på skelettet så var det dags att åka hem, kolla på film och ta det lugnt.

igår åkte vi till Jönköping, IKEA! :) kollade mest runt för lite insperation som sagt, köpte lite små skit bara. :)
Sedan råkade vi ta en omväg hem på en timme extra..haha..men fick åka genom TodahÖlm...yeeey?!
Sedan blev det film på kvällen, som jag dock somnade innan den slutade! :P haha! ^^
Vaknade tidigt idag, älskling åkt iväg och fixat ngt med bilen så jag har precis duschat och ska väl börja fixa mig..
Hur fint väder som helst idag, helt fantasikt. Blir en svänga ut till ÄnglaMor&Far senare oxå, mys! Speciellt när det är såå fint väder.
nej komma på vad jag ska ha på  mig kanske och sminka mig lite! ;) 
Så får vi se vad som händer sen!
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: