nelllan

lycka

Snabbis inlägg

Kategori: Allmänt

Midsommar idag då, hoppas alla får det trevligt :)
Igår blev det att först jobba morgon, efter ingen sömn för..ja kunde helt enkelt sova.
Efter jobbet ble det att iväg til Lidköping för gokart.till mig hade de sagt att det var tre andra tjejer med men icke sa nicke så jag valde att titta på och filma galningarna ist :P
Tänkte då inte sätta mig i en gokart och typ 10 killar som ska attackera den lilla blond enda tjejen som kör..NEJ! :P
men såg riktigt skoj ut så blir kanske att se till att utmana sig själv nästa gång ! ;)
Handlade lite igår och även idag har man varit och handlat det sista som jordgubbar och lite annat!
ska börja packa ner allt nu, håller även på  att sminka mig..  tjejer kan göra många saker samtidigt ;)
Roberten står i duschen..eller rättaresagt om jag känner honom rätt..LIGGER! :P
nej fixa sig...Men vad ska man ha på sig när det är sådant här skit väder? hmm!! tänkt tänk Cornelia!
GLAD! :) <3
Pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: