nelllan

lycka

seg dag

Kategori: Allmänt

Dagen började med att min kära kollega på jobbet ringde och väckte mig för att fråga om några beställningar :P haha! ^^ Så gick upp, duschade och sedan gick jag med Sannisen till nockes, även Vicky-picky var med!
Satt och flummade så att jag skrattade så att jag grät och hade sååå ont i magen! Gjorde nog bort oss totalt, men vafan, ett gott skratt ( eller tusen ) förlänger livet ;)
sedan kom även underbaringarna Madde och Carro ! :D 
Sedan blev det en tripp på stan innan jag gick hem till en sovandes robert men vaknade rätt snabbt efter jag kom hem ändå ^^
Tog ett bubbelbad och använde badsalt, ROSA! (Fått av vickanpickan i födelsedagspresent <3 )
Sedan var vi och handlade och sedan bara tagit det lugnt, lagade lite mat gjorde jag och så ^^
Nu ?! Ja jag har gjort Roberts mackor som han ska ha på rasten som han  kommer och hämtar om ett tag, dock vet han inte att jag gjort dem... men som världens bästa flickvän som man är så har man ju såklart redan gjort dem ;)
GÖTT, midsommar är nu klart och det känns ju bara underbart! Att äntligen allt med det löst sig! Var så mycket trassel med det ett tag men nu är det bra :D <3
Imorgon får vi se om Robert sa något om att åka ut till änglamor och far?! :) Fixa något med gröna faran :P
Humöret suger idag... Uff! Men men, vafan?! irriterad får jag vara för mig själv! Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: