nelllan

lycka

Seg dag...

Kategori: Allmänt

dagen idag?! Ja..Träffade madde på en ciggis ^^<3
sedan har inte alls mkt hänt, varit visserligen och skrivit ut massa kort från Göteborgs resan och lite andra kort! ^^ Satt in i album och så..
Lagade min favvorätt som jag inte ätit på..ja evigheter..Gorgonzola. mums.
Sjukt sötsugen och vad får man äta..jo Skorpor! Gud så kul det känns då..Men vafan måste ju börja tänka på vad jag stoppar i mig.. är inte som Roberten som kan äta precis vad han vill och hur mycket utan att ngt händer..dock önskar man ju att man var sådan!
Humöret just nu..Suger rätt brutalt skulle jag säga faktiskt. och på balkongen är det två jätte spindlar som gör att jag inte kan gå ut och röka där! Så måste gå ut på framsidan och krångla..
blä på allt säg?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: