nelllan

lycka

phu...

Kategori: Allmänt

Jobb först mellan tio och sex idag! Gick någorlunda fort ändå! :) Det är ju ändå åtta timmar utan någon direkt rast ^^ Men jobbade med Ullis först och sedan Marie A, alltid lika roligt att jobba med dem.
Jag har och Marie har BESTÄMT att det ska bli lite skojigheter i sommar ! :D

Sedan hem till Robert och typ hinna ge en puss och säga hejdå innan han åkte till jobbet..haha vi ser så mkt av varnadra ibland alltså.. x) Man får njuta av de stunder man hinner med!

Nyss varit ute och sprungit/gått..LÄNGE sedan och fyfan vad kass jag blivit ! :O
Jaja var ute i en timme och det kändes när det var motblåst precis HELA tiden! UFF!
Men nu duschat och det var Sköööönt! :)
Träffa min underbaring till Madde snart! Min Goding ! ;) <3

Sedan blir det Sannisen ikväll som alltid! :) Tur att jag har så otroligt fina och underbara vänner, utan dem skulle INGET funka ! <3
Inte min vecka känner jag... har la säkert PMS eller något som gör att jag blir så negativ till allt ! :P

På måndag fyller jag hela 21år ! TANTEN Cornelia! hihi! jaja! Vafan någon gång ska man bli det så lika bra att få det överstökat ! ;) och vad som händer? Ja det vet jag inte då jag inte fått bestämma något alls!? :P
Allt hålls så hemligt för mig och allt! Taskigt tycker jag ;)
Blir juh nog inte som jag tänkte mig att de skulle bli men blir nog bättre :)

nej,nu blir det att smörja in sig i bodylotion! :P
Pusshajj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: