nelllan

lycka

ojojoj!? :P

Kategori: Allmänt

Midsommar, var toppen! Fast det var regn och blåst.
Var ute på ett jätte mysigt ställe vid vattnet. Hade super mysigt med långbord och jätte god mat! Vattnet var våran utsikt och hur mysigt är inte det? :)
Snaps och midsommar mat med sång! :) Alla satt och pratade och  skrattade och vi hade super trevligt.
Sedan blev det lek, började med en papperspåse som man skulle ta med munnen, och endast fötterna fick vara i marken.. :D Sedan klippte man av mer och mer av påsen! Super skoj!
Låg en kexchoklad i botten som "bete" :P
Killarna åkte ut när det var mycket av påsen som var bort klippt, men jag, Sanna, Pullinen tog allt när kexchokladen endast låg på marken! SLÅ DEN DU! ;D Var super skoj!!
Sedan satt vi alla och pratade och sjöng och drack resten av kvällen, Sanna och David och Fialilla badade de dära galningarna! :P
jag och Robert slog upp tältet efter några cider,öl och shots och vin x) Men det gick skit bra, lite jobbigt att blåsa upp madrasserna bara :P

Sedan när mörkret fall över så satt vi med tända ljus och sjöng..ej så vackert dock..Inte speciellt när David och Andreas hade SKRIKAR tävling.. x) Jag och Robert låg då i tältet och höll på att skratta ihjäl oss!

Helt slut när man vaknade. alla såg ut som hej kom och hjälp mig och fröööös! :P Men ANdreas tog tag i det hela och grillade korv på morgonen så det käkade vi och sedan satt vi alla bara och pratade och väntade på att tiden skulle gå så att man skulle kunna åka hem, satt och pratade allt dumt alla hade gjort på kvällen innan.
Men vi var ju ett trevligt sällskap på, jag-Robert-Sanna-Anders-patrik-Magnus-David-Elin-Carro-Madde-Andreas-Pauline-Fialilla...hoppas inte jag glömde av ngn?? :O

Bästa midsommar ever skulle jag säga, kan faktiskt inte komma ihåg midsomamr annars direkt. och ingen har väl antagligen varit värd att minnas men denna var hur rolig som helst.

Tackar alla för igår och stort tack till Elin och David som vi fick vara ute hos! :)

Nu ligger Robert och sover..haha!
jaja..Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: