nelllan

lycka

Ojoj

Kategori: Allmänt

kan juh bara först säga att mina vänner verkligen KÄNNER mig!!
Fick helt fantastiska presenter i lördags som verkligen var genomtänka! :D
Måste bara säga att jag fick en ROSA stekpanna av vicky och Magnus! FYFAN VAD COOLT! hahaha! <3
SEdan fick jag underbart fina kort med ramar och en helt underbar text av sannisen! :)
Älskar mina fina vänner! <3
Kvällen slutade inte riktigt som tänkt men hade ändå en bra fest! :)
Längtar så tills jag och Vicky ska ha maskerad!
Nu är det inte långt kvart tills lördag då jag och Robert ska åka till Göteborg och sova på hotell som jag fick av honom i födelsedagspresent! :) hur mysigt som helst kommer det blir, BARA han och jag <3 Inga telefoner som ringer eller någon som kan tränga sig på  ! :)
ett ego kort kanske från festen då jag har lösögonfransar ;)
Hade även min nya klänning, stickad, svart och öppen hela ryggen typ med "trådar emellan".
Gillar den skarpt, får ta kot på den någon dag, även mina nya klackar ^^ Som jag bara älskar !!
Ett par stora örhängen hade jag med och sedan det otroligt fina halsbandet jag fått av mamma och pappa i födelsedags present. Dock inte det jag har på kortet, det är halsbandet jag fick av älsklng för ett tag sedan! <3
Gillade skarpt lösögonfransarna så ska iväg och köpa flera ;)
Idag har man varit och handlat med Roberten, sedan var vi en svänga på Nockes och fikade.
Sedan stressa hem till honom för att laga Tacos, hade en tredje matgäst oxå, Lars! :)
Varit ute och gått/sprungit och satt och tjötade med Carro vid blåkiosen ett tag.
Sedan var jag nyss med Madde, följde henne till pressbyrån och sedan satt vi utanför Robert och tjötade lite :)
Nyss var älskling här på rasten och pussades lite, mysigt men otroligt tomt när han åker...Men han kommer hem sen imorgonbitti och pussar på mig igen och kryper ner under täcket med mig! <3
Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: