nelllan

lycka

helt fucking slut

Kategori: Allmänt

Jobbig dag på jobbet kan jag lova! stressigt. Men såå kul! :D haha, lite sjuk som man är tycker man det är kul när det är massor att göra! :P
Bara att le och vara trevlig så blir inte kunderna sura för att det tar lite längre tid ! :)
Direkt efter jobbet kom Robert och hämtade mig och vi åkte ut till mammsen :) Han fixade med bilen och jag satt och tjötade med mormin...Haha gud vilka tjockisar till kattungar deras misse har fåttt. så tjocka att de inte kan stå på benen xD trodde jag skulle dö av skratt!
Mycket händer och man tänker en heldel. man måste ta reda på vem man är, vem man egentligen är.
Alltså varje dag som går känner jag att vissa saker i mig dör, men det är inte mig själv utan saker som jag fått lov att bli och varit van vid att vara!
Har aldrig riktigt fått vara mig själv i alla sammanhang. Men ändå känns det så skrämmande. man är van vid att få lov att tänka på ett visst sätt och vara på ett visst sätt.. Så när det försvinner så blir man livrädd för då ställs man mot väggen att ta reda på vem man själv är och känna efter vad man själv vill. Visst det är bra men ändå känns det konstigt. I hela mitt liv har jag anpassat mig efter vad andra sagt åt mig och när man nu själv ska tänka när man tagit ur dessa personer i livet så blir man skit rädd och vill nästan spring och gömma sig.
Visst att jag är mig själv, alltså mitt flummiga jag och sådant..min personlighet såsett men.. ja svårt att förklara. men skitsamma säg, orka ;)
Läskiga drömmar inatt..fyfan vad rädd jag var..och när jag vaknade slog hjärtat i hundra. Länge sedan jag var mörkrädd men kan säga att jag var det sen när jag vaknat vid tre av drömmen..lättare blev det inte av att drömmen fortsatte när jag somnade igen..skitnatt.
Nej trött efter denna arbetsdag och längtar nu ännu mera till Lördag då det bär av till Göteborg med Roberten! <3
Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: