nelllan

lycka

GÖTEBORG = MYS!

Kategori: Allmänt

Ojojoj, kan säga att jag haft en fantastisk helg i Göteborg med Robert!
Tänkte lägga in lite bilder men gör det i mörra.
Vi har shoppat, HITTADE MINA UNDERBART snygga Björn Borg skor som är ROSA! haha..
Sedan så på lördags kvällen så gick vi ut till en jätte mysig restaurang och åt super gott.
Hade det så mysigt och satt och pratade om allt och inget och lärde känna varandra ännu bättre.
Haha, sedan tog vi en promenad..eller rättare sagt gick fel ;) Så blev en 45min promenad i regnet..hade tack och lov paraflax! :P
Drack någon drink i baren på hotellet och myste ännu mera!

Hade Tv vid badkaret även så innan vi gick ut på lördagen badade vi badkar med massa bubblor och hade det gott! Var super fint hotell och vi bodde högst upp, hur underbar födelsedagspresent som helst. det bästa var att jag fick vara ensam med honom utan någon annan som vi kände eller som kunde få tag i oss (telefonerna avstängda). var BARA han och jag! :)

Kom hem igår och var helt slut..speciellt robert. Han sten somnade vid ca elva tiden tror jag.. dock hade jag super konstig natt och kunde inte sova :( men men ^^
idag har vi träffat lille lille Lova, roberts syster dotter! Gud i min värld vad fin hon är! :) Så mysigt att se robert hålla i henne och bara.. åh kan inte förklara men fint var det!

Var även iväg i lidköping och kollade på... ^^ <3


Nu sitter jag ensam i lägenheten och funderar på vad man kan hitta på som inte tar för många krafter?
Sätta sig ner och fundera lite kanske..?
Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: