nelllan

lycka

GBG!

Kategori: Allmänt

Igår kan jag meddela var en ännu värre dag på jobbet, jääävlar i mitt värld vad folk det var! :O
Jobbade totalt röven av mig, speciellt eftersom det var jag som SKULLE stå i kassan..de andra fick inte som jobbade oxå för chefen så..Men det gick bra! Fan man är la bäst ;) haha!
Nej men kul när det är så mkt folk oxå! Visst blev man lite slut sen efter när studentfriandet var över och alla gick så kände man efter och då jäklar..ryggen och hörseln var döda! :P

IDAG ÅKER VI TILL GBG! :D Ska bli så himla skönt att komma bort fast det bara är över två dagar så gör det så mkt att bara få vara ensamma, avstängda telefoner och bara vara med varandra! :) Något vi behöver, så man kan lära känna varandra ännu mer och få tid för BARA varandra! Älskar dig Robert Lindqvist <3


Käkat frukost, duschat och nu packar jag xD HAHA! Gud var mycket jag ska ha med mig för EN natt xD hahahaha!
Jaja, jag är tjej! Skyller på det! ;D Nu ska jag väcka den lilla björnen som la sig ner en stund och då STEN sover nu! :p

Puss på er ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: