nelllan

lycka

bloggbloggblogg

Kategori: Allmänt

Ont i skallen något så fruktansvärt..inte okej !
Varit ute hos mammsen och pratat och rökat, med roberten.
Sedan har jag och sanna varit på vickoria och käkat sallad, jag tog en öööl oxå för gud så vaaarmt det är! :O
och Sedan bar det av till nockes för att träffa även Madde och Vickan! :D
Satt och tjötade i solen!
Madde och jag tog sällskap hem och satt ute och pratade lite till, glad att hon finns i mitt liv kan jag då säga! :) <3
Försöker få tag i en omöjlig Robert just nu, då han MÅSTE ringa ett samtal men icke sa nicke att det går att få tag i honom! Töönt som är ute och fiskar ;) <3
Nu har både jag och hans underbara Syster försökt få tag i honom! Kooorv på dig ROBERT!
jaja! nu röööka! Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: