nelllan

lycka

BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Kategori: Allmänt

Blev att först träffa maddisen! :) Vi satt och tjötade och rökade.
Fixade iordning mig eller vad man ska säga, kvällen klädsel blev, strumpbyxor, Svart linne och roberts alltförstora stickade tröjja x) HAHA! Skitsnyggt..nej men bekvämt! Plus att det luktar han, så jag har lite närhet från honom fast han inte är här!
Blev BB hos Sannisen med, madde..Sannisen & Anders var såklart med ;) haha!
OCH DEN FISEN TILL UNGE (sanna) ÅKER BORT I FLERA DAGAR NU! :'( <3
nej, nu kan jag nog inte bli mer negativ än vad jag är..
sanna åker iväg, jag sitter här i lägenheten och känner mig super ensam, plus att jag är uttråkad!
och skakar göe jag?! Vad är det om eller? får la ett krampanfall snart eller nå...
Nej, nu är det skit.
PMS!
Hoppas på att dagen imorgon blir bra..fast det återstår och seeeer! PÖSSHEJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: