nelllan

lycka

21år & TANT!

Kategori: Allmänt

Idag fyller jag hela 21år. Tack alla som grattat mig :)
Som sagt innan så visste jag inte alls hur denna dagen skulle vara eftersom allt hållts hemligt.
Men slutade riktigt bra och fint =)
ute hos mamma och pappa med roberts mamma även och madde och sannis =D <3
Och Robert såklart!
Imorses sjöng robert lite nyvaket för mig och gav mig en helt underbart god parfym jag velat ha ett tag.
MUMS! Sedan även har tokungen till underbaring fixat att vi ska till Göteborg och bo på hotell! :D Hur mysigt och gulligt är inte det då ! :) Ska bli skönt att komma bort från Skara bara han och jag..BEHÖVS! :) <3
Fick ett underbart fint halsband och örhängen av änglamor&far! :D Och att jag ska få gå till en hud-tant?! och få värsta make upèn. Mor tycker jag ska sminka mig mindre! ;) Sluta upp med mina svarta krigsmålningar. Ser mkt fram emot detta! :)
Av gulliga svärmor och Bert fick jag en stencool ros med pengar som såg ut som blommor! :) fiint!
ÄnglaMor och min tårta vi bakat var super god även kan jag meddela, fast..jag som bestämde ingredienserna så..såklart det blev gott :D
Sedan så åkte vi hem allihopa och Jag och Robert gick och käkade pizza och tog oss en öl! :) Var super hungrig så var hur gott som helst. :)
Nu ligger Robert och stensover och jag....ja jag har varit på Ica nyss och köpt vattenmelon och så! :)
Strax ska han vakna så att han ska åka iväg till jobbet :( Uff..sova ensam men det får helt enkelt gå!
jaja! Underbar dag har det varit, stort tack till alla! :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: