nelllan

lycka

vart tog solen vägen? :O

Kategori: Allmänt

Solen har försvunnit, inge vidare det heller. :/
Men min älskling är sjuk så kanske är bra att det inte är fööör varmt då han redan kokar.
Dock har han inte hostat på ett tag nu, han ligger och sover ännu..Vet att han var uppe förut men då hade jag inte orken att gå upp.

Igår blev det att va med maddisen, jag, hon och robert lagade tacos och såg på en HEMSK HEMSK HEMSK skräckfilm, men det är kul att bli rädd. speciellt när robert blir först lite rädd för filmen sen livrädd för mig för att jag skriker RAKT ut när jag blir rädd själv :P hahahaha!
Sedan blev det att åka ut till mamma och pappsen, men de var icke hemma. så vi satte oss en stund där ute och lekte och pratade med alla missar och njöt! :)
Sedan hem och kolla på film och fyfan vad jag lipade, jag kan inte se sorgsna filmer..jag bröt för fasikens ihop..Stackars robert! :P
Semestern kan juh ha lite bättre väder skulle jag då kunna säga! Annars har det la varit mysigt hittills! :)
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: