nelllan

lycka

trötter!

Kategori: Allmänt

I Lördags åkte man till Norge. Skulle upp klockan kvart i fyra så man la sig någorlunda tidigt,  men gick fasikens inte att sova. Varken jag eller Robert. Så klockan ett ( på natten ) åkte jag och älskling till Lidköping och köpte energidryck! :P 
Robert sov la kanske en timme och jag en..kvart? innan klockan ringde. tjoohoo ;)
Blev att gå upp, fixa sig och dra i sig en Redbull! :)
Möta upp dem vi skulle åka ihop med, vi var tre bilar som åkte tillsammans.
När vi kom till Svinesund så stannade vi för frukostbuffé :)
var något hungriga, klockan var la då vid sju!
Sedan var det la 1-1,5 timmes ¨körning kvar till Rudskogen.
Kan säga att det var en jäklans upplevelse. Flera timmar av massa folk, däcktjut och lukten av bränt gummi :)
Värmen steg oxå och man hade endast käkat frukost.
Älskling och Jag, Daniel och Christian drog oss vid fyra typ och stannade i svinesund och käkade. Då hade man inte ätit sedan frukost men tack vare värmen blev man ej hungrig. Trötta som man var efter ingen sömn så
somnade Robert lite efter åtta på kvällen och vaknade vid elva dagen efter. haha! jag somnade la vid tolv och vaknade vid elva. men riktigt skönt att få sova ut.
Igår var man på moholmstrippen, där var det inte alls så mkt drag som förra året men var ju söndag och man var där på en lördag förra året. :) Men var ändå lite roliga bilar och körningar som man blev döv av :P
Var jag, robert och Lars. ^^
Sedan blev det gokart med massa folk men jag avstod för jag kände att jag inte ville köra med alla de galningarna som var på banan, jag är rädd som jag är och försöker lära mig först innan jag utsätter mig för det! ;P Men Monika höll mig sällskap :)
Efter det så drog jag, robert, Bergman och Lars ut och fiskade. Eller jag höll i grillningen ! :P
Bergman fick två fiskar men de andra inget! ^^
Trevlig dag igår och jag somnade som en stock kan jag säga. Kommer knappt ihåg att jag gick och la mig!
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: