nelllan

lycka

stääda!

Kategori: Allmänt

Igår blev det att städa hela lägenheten då min mammsi och pappsi var här! :D
Blev super fint och hittade även en kaffebryggare i ett av skåpen så den har jag fixat till så nu är den fin och gör super gott kaffe! :D
Sedan på kvällen drog jag, robert och madde och andreas ut och fiskade och grillade :) mysigt.
Sedan hem till maddes "hus", hon är husvakt så där satt vi och spelade kort och drack lite öl! super skoj! Dock så fick jag tillslut ta kortleken ifrån killarna när det suttit en timme och försökt vinna över varandra i "hej knekt "..
Idag har man varit i Skövde och handlat present till robert som fyller år på tisdag!
Och till Ullis som slutar! är pank nu! :/ haha! ^^ jaja!
ikväll blir det då avslutningsfest för ullisen! Gå på Harrys och käka god mat! Usch vad jag kommer sakna henne :(
Lagar nu mat, färskpotatis, köttbullar och brunsås & Lingon! :) MUMS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: