nelllan

lycka

Sorligt.

Kategori: Allmänt

igår blev det att först bege sig till Ullis vid sex tiden, satt i två timmar hemma hos henne och drack vin! :) mums och mys! Jordgubbar och goda grejjer!
sedan till Harrys där vi åt hur god mat som helst och drack goda drinkar och öl! :)
Satt och pratade om allt och inget! Super trevligt, trevligaste på länge faktiskt! :)
Dock kom de tårar när Ullis skulle gå, fast jag skulle se henne om några timmar igen!
Sedan blev det att jag, marie, flizan och Mattias stannade kvar och dansade lite och så! :D
idag har jag jobbat från klockan tolv.
Blev ett hejdå till Ullis på riktigt idag då, fick tårta och så. Men usch vad jag började gråta när hon skulle gå. jag är ju så känslig och hejdå klarar jag inte av att säga. kommer bli så tomt utan henne på nockes alltså, helt sjukt. och inte bara som arbetskamrat utan som vän oxå!
är helt slut efter jobbet, varit mycket folk och HUR varmt som helst :O
Men hemma nu, men robert ligger och sover och vägrar gå upp! MUPP PÅ HONOM :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: