nelllan

lycka

sjuklingar

Kategori: Allmänt

Hehe, märker skillnaden på när killar och tjejer är sjuka ;D
jaja, iaf..iförr går var det hjulafton i  lisch! :)
Men innan badade man i lisch, hade med oss sallad och frukt och så. :)
Sedan gick jag, robert och lars runt på hjulafton och sedan blev det bilträff på elgiganten! :)
Även underbaringarna Fia och Ize kom! :D <3 Gjorde hela min kväll , fast jag inte hann se er så mkt!
igår som sagt då, jag och robert är sjuka..men lite skillnad på när en tjej är sjuk och en kille ;)
robert låg hela dagen i sängen och kollade film och var helt utslagen..
Medans jag med lika mkt feber..var och handlade..på tre olika ställen, diskade, tvättade och lagade mat!
hahaha, tur att jag älskar honom så mycket! ;) <3 nej, nu var jag dum! Faktiskt lite synd om honom.
Men på kvällen var vi och kollade på bio, helt okej film i 3D. :)
idag, klockan är elva och varit uppe i några timmar nu och vet inte vad man ska hitta på när man fortfarande är lite slö, robert ligger och sover i soffan! :P
om 2 månader, wiie ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: