nelllan

lycka

party!

Kategori: Allmänt

Igår blev det först bilträff i vårgårda. Skulle vara något så himla speciellt men... njea..
Skulle träffas lite innan åtta på morgonen vid ICA vi som skulle åka ihop. hade ställt klockan och allt men icke sa nicke att man vaknade. Tjugo i åtta vaknade man och sedan var man klar vid kvart i..helt otroligt. Först på plats var man x) Haha..
Där bora i vårgårda.. ja det sög faktiskt rätt bra. Jag låg och sov en timme i bilen, konbanekörning var inge roligt att kolla på. Sedan körde ju robert,lars och Linus så då kollade man la, men då var det ju rakt fram och vem som var snabbast.
Dock hänt något med roberts bil...?
Sedan på kvällen, kom hem vid tjugo över sex.. blev att sminka sig, hoppa i party kläderna och dra till Sannisen och festa. var där vid sju :) Mycket länge sedan man umgicks! Blev jag, Sannis, anders,magnus och patrik först. sedan kom även Robert, Daniel, Lars & Erik. Blev armbrytning och så!
Sedan ut och där mötta man upp Maddelaijnen! :)
Men kommit fram till att jag blivit gammal, jag pallar fan inte av att dricka längre. börjar bara må dåligt med en gång :p Söv gött iaf! xD
idag får vi se vad dagen erbjuder.. Sitter för mig själv på min sista semester dag och ingen har tid för lilla mig :(
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: