nelllan

lycka

LISEBERG!

Kategori: Allmänt

Igår var man på Liseberg då! :D
Med Älskling, Madelaijnen och Andreas! :) Super skoj !! :)
Åkte la vid halv tio, resan dit satt vi och försökte hitta en radiokanal som alla ville lyssna på!
Fick dock veta andreas andra sida av musiksmak x) inte endast hårdrock som gälller..haha..jag & madde skrattade ihjäl oss. :P
När vi kom dit.. ja då var det dags, Lilla jag som är totalt livrädd för karuseller. :P
Men kan säga att jag har nog aldrig utmanat mig själv så mkt som igår och sedan var det även Roberts tjat då ;)
Allt jag åkte igår då.
Snurrgungorna.
oj, vad heter den då? Stora gunga som åker ut över stupet..(trodde jag skulle dö)
Hanghai
Kaffekopparna
Virvelvinden
Spinrock - skit kul juh!
jukebox
gasten - haha fan vad madde skrek..trodde jag skulle bli döv ;) Puss på dig gumms <3
Lisebergsbanan - inte så farlig som jag minns! :P
kolerado - fyfan vad blöt man blev! :P hahahaah!
BALDER! Jag åkte den! wiiie, trodde jag aldrig men kul var det! :D
UPPSKJUTET! - en grej jag trodde ALDRIG jag skulle sätta mig i.. men kan säga att robert fick hjälpa mig ur sen..jag skakade i precis hela kroppen..kunde knappt röra mig xD hahaah!
Parisehjulet!
Sedan spelade vi väl endel och så..men vann knappt ngt. :(
eller mina första femmor vann jag två nallar på. var sådan där klo, AS kul! xD
på vägen hem var vi alla sjukt trötta så sa knappt ett ljud ngn av oss.
Men kan säga att jag hade en super bra dag med massa skratt och allt!
TACK! <3
Sötis paret Anderas och Maddelaijnen! :)
Min Älskling på jorden! :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: