nelllan

lycka

helt fucking slut!

Kategori: Allmänt

Nu var det ngn dag sedan man skrev men har haft totalt fullt upp! :O
Imåndags fick jag lov att ordna allt som skulle göras inför tisdag, det vill säga inför Roberts födelsedag!
Fixa tårta och grejjer! och Så var jag även och motions simmade, och efter det laga mat och fixa räkmacka och så som robert skulle ha med sig till jobbet på Tisdagen som lite extra gott eftersom han fyllde år!
Sedan igår då (tisdag) så jobbade jag först, sedan (tack och lov) skjutsade Danne upp mig till City Gross där jag hade en tårta som väntade på mig. Handlade lite annat gott och sedan hem!
Robert kom en lite stund efter mig från jobbet, sa till honom att gå in i duschen och så tog jag fram kläder till honom. Han hade ingen aning om vad vi skulle göra.
Lurade honom att vi skulle till Skövde, fast sedan sa jag att vi skulle svänga när vi satt i bilen mot Lidköping. Han trodde att det bara skulle vara han och jag. men blev att vi åkte till Eleonor ( roberts syster) där han syster, systerdotter och ja..Eleonors david och nina väntade, efter en lite stund kom även Lars och Danne som jag även hade frågat. Blev tårta och grejjer! SUPER FIN TÅRTA! :D Lägga in en bild på den ngn dag! :)
Idag har jag jobbat igen så nu ska jag viiila och sedan iväg med sannisen! :)
pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: