nelllan

lycka

HAHA! <3

Kategori: Allmänt

kan juh säga att jag nyss upplevde det roligaste på jag vet inte när xD
Madde & jag skulle ut och promenara, när i väl kommit dit vi skulle så ja..då öppnade sig himlavalvet och tänkte.. ja vi dränker Jorden lite xD Och där gick jug jag och madde! xD Kunde nog lika gärna hoppat i sjön, hade inte sett någon skillnad. VAR DYNGE BLÖT! och eftersom vi ändå var det så..ja då gjorde det ju inget att man hoppade omkring i alla vattenpölar! älskar dig gumman, detta var fan riktigt skoj! ;D Pusspuss på dajj <3
ja innan detta roliga så har man jobbat, började klockan sju!
Sedan direkt efter jobbet gick jag och solade lite, gött. efter det blev det att gå & handla lite och sedan hem.
hann sätta mig i soffan sedan kom äälskling på att han var hungrig. så var bara att ställa sig vid spisen, blev korvstroganoff ;) mums! :)
Bort till underbara sanna om en timme ! :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: