nelllan

lycka

Gå och dö lite??

Kategori: Allmänt

Fyfan, jag orkar inte röra en fena alltså.
Jobbade morgon idag oxå, jobbat sex dagar irad nu! och natten var fylld med obehagliga drömmar..USCH!
Slutade klockan två och sedan..tvättat..tvättat..tvättat och tvättat.. ja i ca 4 timmar nu men ännu är jag då inte klar. nej ska ner om fem minuter igeeen! JAG ORKAR INTE, är så slut i kroppen att jag snart kommer att börja gråta :P
inte ens orkat käka, eller dagen började förstörd då med mardrömmar, sedan vaknade kvart över sex istället för kvart i..så istället att som vanligt sitta på balkongen och dricka kaffe i lugn och ro så blev det att dricka kaffe i plastmugg på vägen till jobbet..suck då.. 
Sedan tog det SEX TIMMAR innan jag fick en rök pause på jobbet så grät nästan på jobbet för att jag behövde mitt nikotin! och inte käka hann jag heller..bra cornelia..som bara käkat en fralla vid nio..
sedan ja direkt hem och börja tvätta, tog med mig en köttbullemacka hem som jag då käkade för ngn timme sedan..men orkar inte ställa mig och laga mat, ALDRIG! och sedan så är inte min robert hemma och kan ta hand om mig och krama på mig! Behöver kramas!! :(
nej jävla pissdag! Cornelia är sur och ledsen! :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: