nelllan

lycka

booooring day!

Kategori: Allmänt

igår fanns verkligen inget att göra :S uff!
blev att åka til Skövde på en urkass bilträff och sedan..
ja blev att åka hem på kvällen och sedan slänga sig i soffan utan att fått ur sig ngn energi alls knappt.
Men lyckades somna efter många om och men, men då såklart drömmer man mardrömmar.
Fyfan, min tunga blev AVSKUREN inatt! Att det gjorde ont och att när jag vaknade kändes det fortfarande som det :s
Konstiga var att robert oxå drömt mardrömmar :/ Kollat på för mkt skräckfilmer det senaste :P
Nu ligger han fortfarande och sover, funderar om man ska väcka honom..klockan är halv ett! 
Plus att vi ska träffa hans underbara mamma idag! :)
Eftersom jag var så uttråkad igår gjorde jag flätor i hela håret och sov med dem, så när jag hade ut dem idag har jag afro-krull! xD hihihihih!
Lidköping = September! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: