nelllan

lycka

Vinter oväder

Kategori: Allmänt

Vädret påverkar verkligen ens humör. Härom dagen var det vårväder och jag kände sådan lycka. jag skrattade och hoppade av lycka. Kände mig oslagbar. Nu idag dräper det ner snö och vindarna slår hårt, humöret är nere på botten och man känner ordet blä gå i huvudet hela tiden. Är väl sådana här dagar man måste omge sig med dem man tycker om så att man glömmer bort utsidan.

Jag har idag varit på mitt kära jobb och druckit mitt underbara kaffe med Sanna och Madeleine och bara det gav faktiskt humöret lite energi. Jag känner en sådan stor tacksamhet över vilka fina vänner jag har. De finns där alltid och de lyssnar när man både är glad och ledsen. Tyvärr så har jag en vän som bor för långt borta. Flera flera mil, men inte stoppar det oss för att hålla kontakt dagligen eller iaf varje vecka. Hon är en vän som jag alltid kommer att ha, vi har visat hur starka våra band är till varandra och hur mycket vi litar på varandra. Hon är en vän jag aldrig vill mista. Jag hoppas innerligt att hon flyttar hit till mig. Hon är den jag aldrig bråkar med eller den som aldrig stött bort mig på något plan. Jag älskar dig Ida och jag kommer alltid finnas här för dig! <3


Livet har sina svängar just nu, jag har många tankar i huvudet och jag vet inte hur allt kommer att sluta men jag vet att det kommer bli bra. jag har en underbar magkänsla av lycka och jag hoppas på att den stämmer och blir som jag vill.

Många planer på att flytta känner jag just nu, för det finns tyvärr ingen framtid här i Skara. Jag får se när jag får tummen ur och göra detta men jag har en moder som då har många planer för mig att flytta och jag tror faktiskt att hon har rätt. eller jag vet att hon har rätt, för det har hon i det mesta och hon kommer nu bli riktigt glad och mallig när hon läser detta ;) 
Jag trivs ju rätt bra på jobbet..men det finns ju faktiskt buss i såfall.. :)


Jag tycker om detta <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: